no se que em passa
Hola! A veure jo sempre he menjat saludable, em controlo molt el que menjo, tot i aixi no soc gens prima, jo em veig cada dia mes grassa. Ultimament fa dos o tres dies que em noto molt inflada cada cop mes i he pujat de pes per tant no mo sembla a mi. No m'ha de venir la regla, i cada cop estic mes.inflada a mes tinc mals de panxa puntuals com punxades. Que puc fer??
Sara Bujalance

Hola Blanca! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Pel que expliques estàs tenint alguns problemes de mal de panxa. Aquest augment de pes que dius que tens podria tractar-se, en realitat, de retenció de líquids, en lloc de guany de pes. El que et recomano és que no oblidis menjar fruita i verdura diàriament, són aliments amb fibra que t'ajudaran a fer les digestions correctament. A més, és convenient que vagis al metge i li expliquis aquests mals de panxa que tens, segur que tenen una solució senzilla. Un petó molt gran!!