Problema :(
Hola!
Bé tinc un petit problema, fa unes setmanes que surto amb un noi i encara no ens em liat. Estic força nerviosa ja que mai m'he liat i sé que segur que aquesta setmana ho farem. El meu problema es, com es lia? Es comença a poc a poc amb picos? O s'ha de começar a fer petons amb llengua? I els petons amb llengua com es fan?
Tambe m'agradaria saber com es fan els xupetons, mai n'he fet, de vegades provo de fer-me un a mi mateixa pero no em surt... En canvi les meves amigues es deixen una petita marca vermella...
Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Per a liar-se amb un noi (o una noia), el millor és seguir el moviment de l'altre, si fa un pico, contesta amb un pico, si fas un pico, contestarà amb un pico, si un dels dos obre una miqueta els llavis, l'altre respondrà, si un treu una mica la llengua i acarona els llavis de l'altre, l'altre ho farà també. Poc a poc anireu encaixant!
Pel que fa als xupetons, no és imprescindible fer-ne, no produeix ni plaer el fer-los ni que te'l facin. De totes formes si et fa gràcia saber-ne fer, demana-li a alguna amiga que t'ensenyi.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat