Penis o gelat?
Hola, us volia consultar una cosa de temes de sexualitat i tot això.
Sóc noia i tinc 11 anys (estic a punt de fer-ne 12) i m'agrada molt masturbar-me ficant-me el "xorru" de la dutxa pel cul. Això podria ser dolent?
També hi ha una manera de masturbar-me que encara m'agrada més, que és ficar-me un gelat per la vagina mentre amb els dits m'acarono el clítoris. Em dóna molt plaer perquè el gelat està fresquet i com que es va fonent lubrica molt bé i no fa gens de mal. El que passa és que no puc evitar que el gelat es vagi fonent i sempre em queda la vagina bruta i se'm queden restes de gelat fos a dins que no em puc netejar. Això pot ser dolent pel meu cos?
I el que m'importa més:
L'altre dia ho vaig fer amb el meu nòvio però com que no volia perdre la virginitat per por al que pensés la gent ho vam fer anal. Al final he decidit que el pròxim dia ho faré amb penetració vaginal, entre altres coses perquè fent-ho anal se li va quedar el penis brut i no li va agradar gaire...
Creieu que li agradarà més ficar-me el seu penis a la vagina o creieu que preferirà ficar-m'hi un gelat i jugar amb ell i la meva vagina?
Un petó mooooolt graan ;* i gràcies per contestar totes les preguntes dels/les adolescents com jo!! Gràcies també per haver ajudat a les meves amigues amb els vostres consells!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies a tu per utilitzar el consultori!
En primer lloc, per a practicar tan sexe anal com vaginal és indispensable el preservatiu, heu de cuidar-vos i amb el condó us estareu prevenint d'Infeccions de Transmissió Sexual i, en el cas de la penetració vaginal, de l'embaràs no desitjat.
Pel que fa introduir gelats per la vagina, potser no és el que fa tothom, això no vol dir que sigui ni bo ni dolent, ara bé, podries provar a estimular-te d'altres formes, més que res perquè el gelat és un làcti, porta llet, edulcorants, etc... i pot alterar el teu pH natural i fer que aparegui alguna alteració, irritació, o alguna ferida.
Amb la teva parella, no sabem què li agradarà més, valora què et ve de gust a tu i pensa que ell també s'ha de sentir còmode amb el que feu. Potser podríeu parlar de com obteniu plaer cadascun pel seu costat i veure com reacciona, si li agrada, si li provoca curiositat lo del gelat, etc...
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat