Verge? Edat?
Hola! Gràcies abans de tot.
Volia saber quan es considera que ja no ets verge, i a quina edat s'hauria de perdre. Els meus pares no volen i m'ho han prohibit pero crec que no tenen aquest poder. Tinc 13 anys, faig 14 en un mes, el meu novio en te 18 i em respecta molt pero vol fer-ho, portem dos mesos i nose... nose que fer em fet peeting i jo l he masturbat pero ell a mi nomes per fora pero esque em fa cosa q l olor li doni fastic o els pels. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança en el consultori!
El poder de decidir quan s'ha de perdre la virginitat no el tenen ni els teus pares ni el teu novio, el tens tu. Per molt que ell vulgui, si tu no vols no ho has de fer, ell ho haurà de respectar.
Si ja heu començat a conèixer l'un el costat de l'altre podreu seguir per aquest camí, encara sense arribar a la penetració (ens dóna la sensació que tu tens dubtes). Tu ja l'has masturbat a ell, ensenya-li tu a ell com vols que et masturbi ell a tu. Les olors i els pèls ens fan més mania a nosaltres que a les nostres parelles, de totes formes, per estar tu més còmode procura estar neta i ja està.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat