El meu novio i jo
Hola, no és ben be un problema pero nocessito consell i crec que vosaltres sou els millors en aquest tema:
Tinc un novio de 17 anys i jo en tinc 14. Portem 3 mesus sortin junts i ens veiem cada finde.
Ell ha tingut moltes novies i relacions i jo cap, nomes he estat amb ell i m'agradaria que em diguessiu que podria fer per exitar-lo o fer algu que li agradi, sense que acabi ni amb masturbació ni amb sexe. Que es pugui fer en un parc, per exemple. Mentens?
Gràcies i espero que hagi sigut clara! :)
Moltes gracies adolescents i seguis així que esteu fent que els adolescents d'ara estiguem més informats.
Us estimuuuuu
IESP

Hola Anonima1224,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Trobem que és molt interessant la consulta que ens fas ja que sovint ens centrem només en la relació sexual en si, en la masturbació, la penetració, l'estimulació oral, però tu vas més enllà i això ens encanta!
L'excitació és el pas previ a tot això i sovint no li dediquem el temps que es mereix, per això m'encanta que us interesseu per aquests temes!
Ens preguntes com fer-ho (excitar-lo sense que hi hagi sexe després) en un parc, per exemple. Doncs pots jugar amb els petons, les mans, i l'erotisme, per exemple acariciar-li les cames, les cuixes, apropant-te als genitals però sense arribar a tocar-los, petons pel coll, les orelles, juga i provoca i aconseguiràs aquest objectiu que et proposes.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico