Tinc un problem..
Hola, soc una noia de 15 anys i tinc un greu problema. Fa dies que quedo totes les tardes amb el meu xicot per practicar el sexe, ja que fa 5 mesos que estem junts. Al principi començem calentant-nos una mica, pero a l'hora de penetrar no m'entra.. No ho he explicat a les meves amigues ja que em fa molta vergonya. Jo ho vull fer i sempre ens quedem amb les ganes. Que podria fer perquè la penetració fos fluida? Ho he intentat amb lubricant però tampoc hi ha manera. Moltes gràcies, espero la vostra resposta. Petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En aquest cas no sabem què pot estar passant, hi ha diverses possibilitats:
1) Que tinguis l'himen intacte i sigui molt rígid. Hauries d'anar al ginecòleg i que et fes una exploració visual.
2) Que estiguis molt nerviosa i la teva musculatura es contregui, fent que la penetració sigui impossible.
3) Que no et posis en una posició fàcil per facilitar la penetració.
Intenteu estar relaxats i còmodes si perceps que cada tarda és un examen on provareu si entra o no entra, el teu cos no es relaxarà. Aneu més poc a poc, coneix el seu cos i que ell conegui el teu, jugueu amb el tacte i intenteu passar-ho bé sense penetració. Si ho seguiu intentant i no podeu, no forceu!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat