Me diuen gras
Aquest any pasat vaig comensar l insti i noti k l autostima ma baixat molt i me sento mega gras nacesitu aguda he fet coses k mai me pansat nesecito aguda desagida !!!
Sara Bujalance

Hola Mdc1! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, entenc com et deus sentir, el fet de començar l'institut i que els altres et diguin coses desagradables pot fer-nos sentir molt malament. Pel que expliques aquesta preocupació pel pes t'ha portat a fer coses que no deuen ser bones per la teva salut. El millor que pots fer és parlar d'això que t'està passant amb els teus pares, ells t'ajudaran com necessites. Sé que pot ser una mica difícil parlar amb ells però és necessari que ho facis, és la única manera de que et trobis millor i de que aquesta preocupació no es converteixi en un problema greu. Un petó molt gran!!