No lubrico be
Hola ja fa temps que estic amb un noi i que tenim relacions, el que passa es que casi cada cop que ho fem ell macaba fent mal i vaig dos dies amb la vagina infalda. Jo no li he dit res, a més ultimament no estem molt be havia pensat de deixarho amb ell però no esta sent un bon moment per ell aixi que he pensat en esperar. El que pasa es que no lubrico gaire quan ho fem, no se si es perque penso en altres coses o per això de que no estem be pero macaba fent molt mal i jo no li dic res. Podeu dorame algun consel?? gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Sí que podem donar-te algun consell, potser serem una mica dures però ens preocupem per vosaltres. El consell és:
Si et fa mal ho has de dir! La teva responsabilitat en la teva vida sexual és teva i si no t'agrada, et molesta i sobretot si et fa mal, ho has de dir a la teva parella o rotllo.
El fet de no estar bé com a parella o estar pensant en altres coses mentre hi ha relacions sexuals no ajuda a que ens excitem i si no ens excitem i no ens ho estem passant bé, el nostre cos emetrà el mínim de lubricació.
Per tant, primer de tot, si fa mal, fes-lo frenar, i si aquell dia pel motiu que sigui no tens ganes de tenir relacions sexuals perquè heu discutit o pel que sigui, no les tinguis, no pots sentir-te forçada a mantenir cap tipus de relació sexual!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat