Anal, AJUDA.
Hola, fa 2 mesos que tinc un nòvio, i ell va molt embalat. M'ha proposat de fer sexe anal, però això no és el que em preocupa. A lora de fer sexe normal em sabrà trovar el forat? I si s'equivoca? Mentrara? crec que es massa petit. En canvi l'anal em fara mal? Vols dir que donara plaer? Entrera? esq tinc el forat petit i fins i tot quan faic caca em fa mal, crec q tambe men fara perque la te molt grossa.
Ajuda siusplaau...no vui que us ho prengueu amb broma. ES SERIO.
GRAAAAAAAAACIES!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No ens ho prenem en broma, no pateixis.
En primer lloc, si ell va embalat i tu no, ell és el que ha de frenar, si tu encara no et sents preparada no has de fer res que no vulguis res.
En segon lloc, si proveu a tenir relacions sexuals amb penetració vaginal o anal (sempre amb preservatiu) no s'equivocarà, i si tu notes que es desvia, només cal que ho diguis "no, per aquí no", i pots indicar tu mateixa.
La penetració anal necessita més entrenament ja que l’esfínter és un múscul molt fort entrenat a tancar-se, per a relaxar-lo hem de conèixe'l molt bé! En canvi la vagina si estàs còmode, tranquil·la, relaxada i sense pressions de cap tipus, tendirà a dilatar quan entri el penis.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per la confiança!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat