trio.....
Hola. Fa varios mesos la meva parella em va proposar fer un trio. Em tingut moltes baralles per el tema aquest ja que jo pensava que no mestimava. Ell ma dit moltes vegades de que vol disfrutar de mi... que laltre noia es nomes un extra... intentava ferho amb amigues meves. Pero no magrada perque despres no se com mirarles a la cara. Em decidit agafar una profesional per que no hi hagin problemes. Y sigui ferho y adeu. Pero timament em parla de orgies y 4 noies etc... no se si no mestima y nomes em vol utilitzar pero fer aquestes coses o u diu per avera k dic jo.... em sento obligada a fer aquestes coses per amor. Pero no estic del tot segura. E mirat per internet i la gent que ho a provat li a agradat la experiencia pero no se quina reaccio tindre jo al ferho i si men vaig ? O em tallo ? Uff estic feta un lio...i lo pitjor de tot... dubto de lamor que sent per mi la meva parella. Ajudam siusplau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança en contactar amb el consultori i explicar-nos la teva situació.
El primer que has de fer és dubtar de l'amor que sents tu per tu mateixa. M'explico: Els trios, les orgies, els intercanvis de parella, etc... et poden cridar l'atenció i despertar la curiositat de voler provar-ho, o no anar amb tu, i no tenir cap interès per a provar-ho. Si sents curiositat i vols provar, endavant, si no va amb tu, no ho has de fer.
Ens dius una frase que pot servir d'excusa per a moltes coses dolentes "em sento obligada a fer aquestes coses per amor", l'amor no pot ser cap excusa per fer res que et faci sentir obligada. Per tant, al marge de l'amor, vols o no vols provar-ho? Contesta't a la pregunta.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per la confiança!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat