No sé si li he de dir, ni com dir-li
Doncs soc un noi gay, i m'agrada un nen, que em sembla que també ho és. El problema és que no sé segur si ho és i si li agrado, però ell a mi m'agrada molt. He de dir-li? O puc saber d'alguna manera que no sigui directament si ell també ho és? Si li he de dir, com ho he de fer?
Anissa Ouali

Hola Anònim!
És important que si li vols dir, estiguis tranquil i acceptar el risc que no saps quina pot ser la seva resposta. També podries veure si teniu amics en comú, si ells poden investigar una mica i veure si li pots agradar.
A més a més, si tens confiança amb ell, l’ideal seria poder parlar-hi, desconec si ell sap que tu ets gay i si teniu bona relació entre vosaltres, això facilitaria que abans de dir-li que t'agrada busquessis coses que t'ajudin a sentir-te segur, per exemple parlar-ho amb els amics o les amigues o fins i tot a casa, si amb els pares tens confiança per explicar.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali