Nose què fer
Des de l'estiu que parlo amb un noi per whatsapp i ara m'ha dit de quedar a casa seva. Crec que mai ens hem vist perquè no recordo ben bé com ens vam conèixer però li tinc confiança i hi ha bon rotllo. Què faig? Vaig a casa seva?
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Ona!!
No us heu vist mai? Abans d'anar a casa seva, el millor que podeu fer és quedar fora de casa, anar a prendre alguna cosa, passejar, cine, centre comercial, etc... Per què? doncs per coneixes una mica més i no només per whatssap, a més, així podràs veure com et sents amb ell, si segueix aquest bon rotllo,...
Mica en mica, ja anireu quedant l'un a casa de l'altre, però és important que al menys les primeres vegades, estigueu en un lloc on tots dos estigueu còmodes i pugueu decidir que fer o on anar, sense sentir vergonya o estar incòmode per estar a casa d’algú altre.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali