Creixement i altura
Tinc 14 anys i medeixo 1,60. Creieu que si el meu pare fa 1,74 i la meva mare 1,63 podré arribar a ser almenys una mica més alta?
PD: Per si serveix el meu germà fa 1,79.
Sara Bujalance

Hola! La pregunta que fas és difícil de contestar perquè no hi ha cap manera per poder predir quina serà la teva alçada quan ja hagis parat de créixer. El que sí et puc dir és que si menges correctament, de tot i de forma equilibrada, fas esport i, en general, portes un estil de vida saludable, li treuràs tot el potencial de creixement que té la teva genètica. També és probable que acabis sent una mica més alta que la teva mare, però només és probable, no ho podem saber segur. No t'amoïnis gaire, menja bé, fes esport, i sigues pacient, d'aquí a uns anys ja sabràs quina és la teva alçada definitiva. Un petó molt gran!!