Masturbacio masculina i altres:))
Hola! M'agradaria fer-vos unes quantes preguntes. Sóc una nena de 14 anys que surt amb un de 18. Fa 2 mesos que sortim junts i només m'ha tocat les tetes. Com puc començar a fer-li una palla? O sigui, com començo? (Vaig de seguida a obrir-li la bragueta..?) Llavors, com s'ha de masturbar un penis (fluix, fort?). I quan ell m'introdueixi els dits, he de gemir o la majoria de gent no ho fa?
Gràcieees un peto:)
IESP

Hola Ann!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
En primer lloc et diria que no tinguis pressa: cal que estiguem preparats per cada pas que fem respecte al sexe, així que no cal correo ;)
Quan arribi el moment (tingueu més confiança, et sentis preparada), segur que trobes la manera de parlar-ho amb ell i que t'expliqui com li agradaria que fessis una "palla", igual que tu voldràs dir-li que t'agradaria que et fes!
Evidentment, no cal gemir, ja que això sol ser més propi de les pel.lícules pornogràfiques que de la vida real.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat