dubte
ola porto bastants dies sense menja ja mai aprimat 5kg medeixo1,70 em falta 3 messos per fer 16 anys. Podria pasar un dia sense menjar.Abans pesava 70kg i ara peso 65kg, per ficar un exemple no em puc acabar ni una bosa de patates petita. Estic molt preocupara tinc por que no sigui anorecgia.
A el estiu vaig començar a treure el menjar o no mu acaba etc. Espero que maxudis
Sara Bujalance

Hola! Amb 15-16 anys és perillós baixar 5 quilos! i encara més si els ha baixat a causa de no menjar! Pensa que estàs en època de creixement i és perillós pel teu creixement que no t'alimentis correctament! Una alimentació insuficient et podria portar a tenir problemes en el teu desenvolupament com, per exemple, problemes d'alçada, hormonals, d'ossos, de músculs... Així que necessites menjar! A més, quan deixem de menjar, al principi sí que aprimem una mica, però després, a mida que va passant el temps, el cos "s'acostuma" i cada cop costa més aprimar i costa menys engreixar. La millor manera per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport. No existeix cap altre manera efectiva, saludable i estable per mantenir un bon pes. No sé si el teu cas es tracta d'anorèxia, però si no hi posem solució podria acabar convertint-se en anorèxia, així que el millor que pots fer, encara que et faci pal, és parlar amb els pares. Ells t'ajudaran a controlar aquesta situació i faran TOT el possible per ajudar-te, així que t'envio moolts ànims per a que parlis amb ells! Un petó molt gran!!