orgent! nose si es grreu o normal...
Hola,
mireu estic sortint amb una noia un parel danys mes gran que jo des de fa 3 mesos i laltre dia vam tenir la norte primera relacio sexual.. pro no va anar com mesperava (era la meva primera vegada) i savia k no seria mol guía ni res pero la questio es que jo stava empalmat pro a la hora de posarme el condo sem va baixar i no va haverhi manera... i ho vam deixar correr.. i laltre dia ho vam tornar a intentar en un envient mes intim i jo super empalmat pro em vaig posar el condo i res... em vaig desempalmar... finalment com que ella es pren pastilles anticonceptives a diari per un tractament vam ferho sense condo i jo vaig continuar empalmat... nose si el condo pot fer que set desempalmi... ajudeume sisplau.. TT
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que a alguns nois els passa com a tu, i està clar que la pèrdua de l'erecció és per algun motiu psicològic (és a dir, no és físic)
Molts nois senten una gran pressió a l'hora de tenir sexe, i això pot fer que el penis perdi l'erecció. A més, dius que ella és dos anys més gran que tu i que era la vostra primera relació sexual , així que és normal que tot no anés rodat!
Potser no es tracta del condó, sinó que aquella tercera vegada que ho vau intentar vau començar diferent... Al no haver d'estar pendent del teu penis, podria ser que et deixessis anar més, no creus? Encara que ella es prengui pastilles anticonceptives, és important fer servir el preservatiu per evitar transmetre infeccions, de manera que estaria bé que us acostumessiu a tenir relacions amb el condó!
Un truc que va molt bé, és practicar a posar-se el preservatiu un sol, per agafar pràctica i que en el moemnt d'estar amb l'altre tot sigui més fàcil. També és important tenir confiança amb l'altre persona, ja que en el sexe ens hem de sentir bé amb nosaltres mateixos.
Ah! I si perds l'erecció no passa res, ja que pot tornar a venir al moment! No és necessari que el penis estigui erecte tota l'estona, a vegades perd una mica de duresa i després torna l'erecció d'abans! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat