Masturbació...?
Hola. Sóc una noia i m'agradaria masturbar-me d'una manera diferent. Cada nit abans d'anar a dormir em masturbo acaronant-me el clítoris. Però si m'introdueixo els dit no noto plaer. Que puc fer per a masturbar-me d'una altra forma, es que sempre me masturbo igual i m'agradaria canviar un poc.?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que l'interior de la vagina té molt poca sensibilitat,i és per això que a l'introduir un dit no sents gran cosa. De fet, quan les noies utiulitzen tampó amb la regla, expliquen que no el senten gens...
El problema és que culturalment se li dóna molta importància a la vagina i a la penetració, però això és perquè encara no se sap prou sobre la sexualitat femenina! L'òrgan més erògen de les noies és, com tu bé dius, el clítoris, i també la zona de la vulva.
Per canviar, pots tocar-te altres parts del cos, o cambiar la postura en la que estàs posada! També pots utilitzar un lubricant, ja que fa que el contacte sigui menys directe i aporta altres sensacions :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat