Bisexualitat
Hola, soc noia de 15 anys
Tinc un problema i crec k es normal amb l' edat k tenim ara.
Quan estic amb les amiguem em dona la sensacio k m'agraden i quant estic amb els nois m' tambe m' agraden.
No se xk ens passa aixo.
Ajuda!!!!.....
Anissa Ouali

Hola!! En primer lloc deixa'm comentar-te una cosa: quan anem coneixen gent que ens agrada o atrau, trobarem persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda, hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella.
Durant l'adolescència es poden sentir moltes coses perquè és un moment emocionalment molt important i molt potent, hormonalment molt alterat. I sentim coses molt fortes per a moltes persones. Aquestes sensacions que tens tant cap a nois com noies no és res extrany ni ha de siginificar que sigui homo, hetero o bi, tot això es normal en el moment que estàs vivint, on estem en època de canvis i tant físics com al cap, i experimentant noves sensacions.
La societat o la gent ens obliga de definir-nos i a vegades ens sentim pressionats a ficar-nos una etiqueta i dir que som, homos o heteros. Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge de l'etiqueta que t'obliguin i t'obliguis a posar-te.
El temps t’anirà dient si tens una orientació o un altra.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali