No se k m' agraden+
Hola,
Avegades em dona la sensacio que m' agraden les noies i avegades els nois.
Tinc novio i em posen els 2 sexes!
No se com dir-ho en els meus amics, xk em passa aixo?
Ajudaaa!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, vull agraïr la confiança que mostres en explicar-nos la teva situació, de veritat, moltes gràcies!
És normal que tinguis dubtes, és l'edat quan comencen a aparèixer totes aquestes preguntes.
En l'adolesncència es comença a despertar l'interès pels alres, nois i/o noies. I et poden excitar tan els nois com les noies. Però, la societat o la gent ens obliga de definir-nos i a vegades ens sentim pressionats a ficar-nos una etiqueta i dir què som, homos o heteros. Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge de l'etiqueta que t'obliguin i t'obliguis a posar-te.
Que siguis hetero o homo no significa que no t'ho puguis passar bé sexualment amb tothom, nois o noies, simplement per experimentar i descobrir.
El temps ja et dirà si tens una orientació o a una altre, no et pressionis. I si en algun moment de la teva vida tens novia en comptes de novio, quan els hi presentis als teus amics ja lligaran caps ells sols.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico