Ho vull fer, però hi ha una cosa que em frena
Hola,
Crec que ho vull fer amb el meu novio,portem 9 mesos junts, i tot el mon em pregunta que si ja ho hem fet, avans no em sentia preparada, però ara crec que sí, però ma mare sempre m'esta preguntant que si ho he fet amb ell, i ho diu molt preocupada, es com si no volgues, i això a mi em frena, potser perque sóc massa petita? tinc 14 anys, no se si està bé aquesta edat. He lleit en altres consultes que sempre dieu que primer hem de "jugar" i això ja ho hem fet, així que no se que fer!ho faig? no ho fai? li dic a ma mare?
També tinc un altre dubte, si ho acabès fent amb ell, com he de depilarme? això també es una cosa que em frena, el meu cos.
Gràcies per tenir el consultori sempre m'ajudeu!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies a tu per confiar en nosaltres i per llegir-nos, que ens digueu que us ajudem ens anima a seguir treballant amb vosaltres!
El primer de tot és que tu et sentis còmode amb tu mateixa, no has de depilar-te per obligació, no és un requisit indispensable per a tenir relacions sexuals. El requisit indispensable és que tu vulguis, MAI ho facis només perquè l'altre persona ho vol. Per tant, la pregunta que ens fas "ho haig de fer?" et diríem que si ho veus com una obligació "ho HAIG de fer", no ho facis, la pregunta que has de respondre és "ho VOLS fer?"
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat