Helpme! nose que fer :((
Bones, mira ara acabo de fer una consulta a l'apartat d'alimentacio perque em veig gorda i aixo fa que etingui molts dubtes a l'hora del sexe.
Mireu, jo tinc un amic especial amb el qui tinc relacions pero mai hem fet l'amor. jo en tinc moltes ganes pero tinc molta por. el primer de tot es que em fa por "xafarlo" quan em posi sobre seu perque peso 59kg i medeixo 1,63.
Sisplau, em podrieu explicar els metodes anticonceptius que podem fer servir? Pensem utilitzar el condó perque protegeix de les ETS i dels embarassos, pero em pots dir les possibilitats de que es trenqui i què hauriem de fer si es trenques?
Una altra cosa es els meus pares. ells no aprovarien mai tot el que he fet (sexe oral i anal) i em fa por pensar en què passaria si se n'enteressin de què he fet aixo i de que vull perdre la virginitat.
Moltes gràcies i vull agrair la feina que feu. És de molta ajuda a tots els adolecents com jo que no saben a qui consultar. De veritat, crec que heu evitat molts embarassos no desitjats. Un petó enorme!!
PD: sisplau, no publiqueu això com a noticia (pels redactors), nomes al consultori, que vull que sigui anonim!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per llegir-nos, paraules com les teves ens animen a seguir treballant amb vosaltres!
En primer lloc...59kg medint 1,63m, està MOLT BÉ! No xafaràs a ningú! Si has escrit la consulta a alimentació ja et faran algun comentari al respecte, però des de ja et dic que estic segura que ets molt guapa i tens un cos preciós! Valora't!
Pel que fa a tenir relacions sexuals amb penetració vaginal, com molt bé dius, el preservatiu és la millor elecció, us protegeix de les ITS i dels embarassos no desitjats. Si el preservatiu es trenca, haurà estat un accident, i el que hauríeu de fer és anar a un Centre d'Atenció Primària, a un servei d'Urgències o al Centre Jove de la teva població i demanar la píndola del dia després.
T'enviem una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat