Lesbiana
Hola!
Ultimament m esta passant una cosa molt extranya, crec q soc lesbiana. Es que jo miro videos xxx pero un dia vaig veure un de lesbianes i em va pisar molt cachonda i ara m estic viciant de veure lesbianes es que per les nits fins i tot somio en allo, es molt fort! I ara lo del sexe amb homes em fa com cosa, a ver, cosa no , pero ho veig mes eritic i millor de l altre manera.
Que puc fer per saber si soc lesbiana??
IESP

Hola Ani!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que hem de tenir clar és que una noia lesbiana és algú que s'ENAMORA d'altres noies. És a dir, que per tenir fantasies o excitar-te veient pornografia, no vol dir que siguis lesbiana. Pensa que moltes noies els agrada veure aquest tipus de vídeos perquè solen ser més semblants al que volem les dones: carícies, petons, sensualitat, complicitat...
Ara bé, si a part de l'excitació sexual, també sents altres coses per les dones, sí que podria significar que ets homosexual (però això no deixa de ser una etiqueta per classificar-nos, ja que en realitat les persones ens enamorem de PERSONES).
De totes maneres, l'orientació sexual se sap amb el temps, ja que quan estem creixent (en l'adolescència) és difícil conèixer i entendre els nostres sentiments al 100%. Et diria que t'ho prenguis amb calma i que et deixis portar, aviam què sents!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat