No sé si encara sóc verge
Ajuda! L'altre dia vaig estar amb el meu novio i vam tenir relacions,primer ens vam masturbar i després es va posar el preservatiu i me la va ficar peró jo no vaig sagnar ni em va fer mal,només va ser com una sensació rara,jo penso que no me la va ficar tota,és a dir,que només va ser la punta peró no n'estic segura..Hi ha alguna manera per saber-ho? Gràcies!
IESP

Hola Mooreena97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que no hi ha cap manera "casolana" per saber-ho, ja que això ho hauria de comprovar un metge fent una exploració física.
A part, pensa que no sempre s'ha de trencar l'himen, ja que pot ser que no en tinguessis o que fos tan elàstic que ni es trenqui. A més, hi ha noies que no treuen cap gota de sang en el primer cop que practiquen la penetració ni els fa cap mal... així que potser és el teu cas!
La propera vegada que tingueu relacions, aneu amb compte igualment: que la penetració sigui lenta i un cop tu ja estiguis excitada, d'acord? :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat