Ejaculació
Hola, tinc 16 anys i estic preocupat. Quan em mastutbo em corro rapid, sobretod si ho faig veient porno. He llegit molt sobre el tema i a tot arreu diu que el que tinc que fer es anar més lent o parar quan arribi al punt de no retorn o algo així, però no em fa gaire gracia tindre que parar mentre ho estic fent amb una noia, per si a ella li molesta o algo, que puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que a molts nois els passa com tu, ja que quan un noi s'excita i està a gust, el més normal és que ejaculi ràpid. per això és important aprendre a controlar aquesta resposta, detectant com dius tu el punt de no retorn.
Si estiguessis amb una noia, no es tractaria de parar de cop: podries penetrar més lentament, o canviar de postura, o deixar de penetrar per fer una altra practica. Amb el temps aniràs aprenent, però és important que si vas al llit amb algú, tinguis la confiança suficient com per parlar-ho i que et faci sentir còmode. Si estem sota pressió, el nostre cos no funciona com volem! ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat