feta un lio
hola,
bueno eske estic feta un lio perke un nen del meu insti sempre esta ton tejan amb mi sempre diu aixo ( vols surti amb mi , magrada el teu cul al puc tuca) i si no sempre me esta abrazan al pasais i la gent pregunta i diu si es la meva novia .... i yo li sageixo la broma.... pero eske no se que significa ...i yo soc de las k s¨enamoren facil .....i ya no se k fer ....
porfa ajudam
IESP

Hola Paulita!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
A vegades passa que els nostres sentiments no estan clars, i si algú sent molt per nosaltres pot arribar a ser molest.
A més, recorda que ningú ens pot tocar si no volem, ja que potser ho fem per a que l'altre no s'enfadi però no estem sent fidels a nosaltres mateixos (al que realment volem). Llavors, si vols fer broma amb ell ja està bé, però que no doni llocs a confusions, ja que sembla que ell sent més per tu que al revès.
Potser serà necessari que parlis amb ell i li diguis el que et passa, ja que així estaràs més còmoda, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat