Crec que hem menteixen...
Mira, esque.. jo se que estic gorda, i la gent hem diu que no ho estic, però això segur, no es res de que en realitat estigui prima, perque se que no ho estic, no arrivo a plana... hem comparen amb altre gent, però jo igualment se com sóc, i pensar que hi ha gent mes rodona no hem funciona, més aviat sento pena per l'altre gent..
Jo el que vull es saber una forma per aprimar-me, però que no hem digueu lo tipic, fes esport i menja sa, perque aixo ja ho faig, i poc resultat dona... siusplau ajudeu-me...
Sara Bujalance

Hola jomateixa! Pensa que la gent no en treu res de dir-te una mentida, quan els altres et diuen que no estàs grassa és perquè el més probable és que sigui veritat i que no et calqui perdre pes. Tot i així, si aquesta idea d'aprimar et ronda sovint pel cap i t'ho fa passar malament potser seria convenient que ne parlessis amb algun adult de confiança per a que et pogués ajudar a sentir-te millor, ja que no hi ha cap fórmula màgica per poder aprimar, si existís no hi haurien persones grasses, per aquest motiu sempre recomanem el que comentes, menjar de tot, de manera equilibrada i fer esport, perquè és la única manera efectiva de mantenir el pes. Si ja ho fas i no baixes de pes és perquè ja estàs en el pes que li toca al teu cos i no necessites aprimar. Pensa que el pes també té un factor genètic i això no ho podem canviar, en funció d'aquest factor genètic tindrem una constitució més gran o més petita. De totes maneres, si tens dubtes sobre si el teu pes és el correcte, el metge és qui et pot indicar si estàs bé de pes o no, i en el cas de que no ho estiguis, et dirà què és el que has de fer. Un petó!