RARO:$
Fa una setmana que una amiga em va explicar una cosa fortíssima: va fer l'amor amb la meva parella. Tot va ser com sempre, fins que de cop la meva parella va començar a tenir uns orgasmes brutals i la picava.. Els veïns es van queixar del soroll, i jo que estava a l'habitació del costat pensava que s'estaven matant i em vaig posar gelosa. Tot el rato repetia el mateix, fins que vaig decidir obrir la porta. No em van sentir, tenien música posada, i dels crits d'ell del plaer no em va ni veure. Primer vaig tenir ganes de tirar-me a sobre per donar-li dos bufatades però desprès la meva amiga em va mirar i em va somriure. Total, m'hi vaig afegir. Ha sigut una experència fantàstica, ara ho fem cada dia els tres. Em sento malament però és el millor que m'ha passat. Què he de fer?
IESP

Hola Ona!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva història, la veritat és que no se si és certa o no, per la manera com ho expliques.
Si no és certa, aprofito per ajudar a algú a qui sí li hagi passat. Però si ho dius de debò, et diria que no et sentis malament per una cosa que has escollit tu. És a dir, si cada dia us ve de gust estar junts, quin problema hi ha?
Però vigila també, ja que els sentiments poden canviar ràpidament i que apareguin els gelos... ho has pensat?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat