Que faig?!?!?
Hola,
Hi ha un nen a la meva classe que, m'agrada molt, i lo millor es q jo a ell tambe li agrado. Pero l'altre dia, estavam xerrant sentats a un parc ell i jo sols ens vam mirar i e cop ens vam començar a fer petons. Tot va ser molt xulo pero despres m'ha invitat a dormir a casa seva el cap de setmana perque els seus pares no hi son, i diu que aixi podrem practicar el sexe. La veritat es que encara soc verge i no vull decepcionarlo. Que puc fer per deixarlo impresionat i tambe per sentir MOLT plaer?? He de comprar cosas aquelles del durex " loove sex" ? Es incomodo fer-ho amb preservatiu perque no se, a mi em semba incomodo. Que et llepin la vagina da plaer? Que te la possin pel cul dona plaer? Estic molt nerviosa!
Una coseta mes, per masturbarme com ho faig??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Dona la sensació que tens molts dubtes, potser primer abans de ficar-te a experimentar en parella hauries de tenir una mica més d'informació de tot plegat. Començant pel principi, en una relació sexual no has de partir de la base que decepcionaràs a ningú, si fas quelcom que a l'altre no li agrada, l'altre t'ho ha de dir i dir-te què fer perquè li agradi, més senzill que posar-te pressió de fer-ho súper bé i que "flipi" amb el que li facis.
Si llegeixes el consultori veuràs que hi ha moltes consultes sobre el plaer en la penetració. Segurament aquesta no és la pràctica amb la que sentiràs més plaer. Per una cosa molt senzilla, les terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina i amb la penetració estimulem l'interior.
Per a tenir plaer el millor és que tu abans de jugar en parella coneguis molt bé el teu cos i sàpigues què t'agrada, com t'agrada i de quina manera, per a poder explicar-li a la persona amb qui estiguis, com vols que et toqui.
Ens preguntes sobre el sexe oral, si sona plaer o no. I sí que en dona ja que si l'altre sap on estimular o tu l'indiques cap al clítoris et pot produir molt de plaer.
Pel que fa al preservatiu, sigui incòmode o no, no és qüestionable. El preservatiu és l'únic mètode anticonceptiu que et protegirà de les Infeccions de Transmissió Sexual i de l'embaràs no desitjat. Per tant, SEMPRE ha d'haver preservatiu!
Per a masturbar-te el millor és que comencis pel principi, agafa un mirall i mira't, localitza totes les zones i localitza el clítoris, quan l'hagis trobat, prova a estimular-lo fent moviments amb el dit de dalt a baix, de dreta a esquerre o en forma de rodones.
Moltes gràcies per la confiança! Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat