Primera vegadaaaaa.
Hola adolescents.cat! Tinc una consulta, haver jo tinc novio i confío moltissim amb ell i lestimo moltissim i veig que durarem molt, llavors jo em veig segura de oerdre la virginitat amb ell encara no, quan portem un temps. Es massa d'hora per fer-ho? La meva edat afecta?
Moltes gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Si sents que encara no vols tenir relacions sexuals amb el teu novio, encara que te l'estimis moltíssim i estigueu molt de temps junts, no has de fer-ho.
L'edat és important però la decisió ho és més. Si tu consideres que vols esperar una mica més de temps doncs espera. Si ell no vol esperar, és la seva decisió, però tu no has de fer que no vulguis fer i menys en el terreny del sexe.
Per tant, segueix el teu propi criteri i aquesta serà millor decisió!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat