olor u.u
Hola, la veritat és que fa un temps que estic preocupada :( el flux em fa molta olor i quan tinc relacions amb el meu novio em fa moltíssima vergonya. Li he dit a ma mare i diu que és una tonteria però jo estic agafant complexe... Si anés al ginecòleg, ell em podria donar una solució? No sé què fer :(
Gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que aquesta olor més forta que descrius és ben normal! De fet, hi ha moltes consultes al respecte!
Degut als canvis hormonals i corporals, el fluxe vaginal es torna més dens, freqüent i amb més olor. Si tu et rentes cada dia i mantens una bona higiene, has de pensar que aquesta olor és la del teu cos! A més, molts nois expliquen que els agrada, de manera que et diria que no et preocupis per una cosa tan natural :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat