Masturbació
Hola, tinc un petit dubte sobre la masturbació i la forma del meu penis, m'ha n'he adonat de que quan tinc una erecció i em masturbo el meu penis es torça cap a l'esquerra i m'agradaria saber el perquè
Moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Responent la teva consulta, dir-te que és normal que el penis en erecció s'inclini lleugerament cap a la dreta, cap a l'esquerre, cap amunt o cap avall. Si aquesta és una lleugera curvatura i no produeix ni dolor ni pressió no hi ha problema, és totalment normal.
Si en algun moment sents que hi ha dolor quan tens una erecció o que no pots mantenir relacions sexuals, seria bo que anessis al metge per a veure si hi ha alguna dificultat física, i et pugui indicar el tractament per a solucionar-ho. Això en el cas que et generi dolor, impossibilitat d'erecció o impossibilitat de penetració.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico