no sé què puc fer per engreixar-me
Hola, tinc 14 anys, peso 36kg i d'altura faig 1,55. El meu problema es que per molt que mengi, no aconsegueixo engreixar-me, i les meves amigues sempre estan fent bromes sobre el meu pes.Cada dia estic agafant més complexe per el meu cos, i no estic agust amb mi mateixa, es per això que necessito la teva ajuda Sara, estic desesperada.
Sara Bujalance

Hola bonica! Entenc com et deus sentir! La millor manera per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, al voltant d'uns 3 cops per setmana. Si fas això no t'has d'amoïnar del teu pes. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", i aquest factor genètic ni el triem ni el podem canviar. Hi ha persones que degut a aquest factor genètic, tenen una predisposició natural a estar prims, com sembla ser el teu cas. Això no és cap cosa dolenta, i el millor que podem fer tots és acceptar la forma natural del nostre cos i la nostra constitució, ja que no la podem canviar. Igualment, en el teu cas, com que tens encara 14 anys, et recomano tenir una mica de paciència i esperar a que el teu cos acabi de desenvolupar-se, a mida que vagi passant el temps, el teu cos anirà madurant, anirà prenent formes adultes i veuràs com segurament engreixaràs una mica. Per una altra banda, passa dels comentaris que els altres et puguin fer, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res. En el cas de les teves amigues, si els comentaris que et diuen et fan mal, parla amb elles per a que en prenguin consciència i no te'ls facin, segurament elles et fan comentaris amb bona intenció i no saben que no t'agraden, així que parla amb elles, segur que et diran coses que et faran sentir bé. Un petó molt gran!!