Adolescent desesperadaa
Holaa em dic Alba i penso que estic greixa, primer de tot dir te que peso uns 70 i me deixo 1,76/1,77 (se que la meva alçada no és normal :')) . Tot el món diu que sóc alta i això, es que, jo em noto greixa saps? I es una sensació que si un tiuu en mira en pla que bona estas doncs pasuu perquè es como que no et mereixo em sento que no em mereixo a ningú però a causa d'això. Jo tinc les "caderas" amples, però clar com sóc alta les cames (diuen) que les tinc bonites i llavors no son molt amples i això m'agrada però de les cames a dalt no m'agrada gens ni mica perquè nuse no em sento atraida per algun altre noi aaa i un altre problema es l'altura perquè ja et dic que jo filla del pau gasol no sóc jaja dons sóc molt alta i això ni fu ni fa perquè nuse si trobare a un noi de la meva alçada saps? Un altre temaa és el vestuarii ,per exemple quan vaig de compres amb les amiguees a buscar shorts o pantalons llargs no tinc problema perquè jo utilitzo una 40 i trobo sempre, però en samarretes...ja no peruè jo només, o sigui, a mi m'agrada portar samarretes amples i casi no trobo perquè a vegades és una m o una l i claar se que són talles no molt grans per avui en dia només hi han s pel món. Necessitooo conseeell sisplaau:)
IESP

Hola Albiii!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Em sembla que t'has confós, ja que has posat aquesta consulta a l'apartat de sexualitat! Et diria que millor, l'escriguis al d'Alimentació i vols preguntar coses sobre el cos.
Per part nostra, et direm que és normal que et sentis diferent a la resta, perquè el teu cos ha crescut més que el d'altres persones... I ara potser penses que cap noi serà tan alt com tu, però estic segura que te'n trobaràs de molt més alts!! (recordem que ells creixen més tard que les noies)
Hauràs d'aprendre a estimar el teu cos tal i com és, ja que t'acompanyarà tota la vida... Com més el cuidis i l'estimis, millor et sentiràs amb tu mateixa :) La perfecció no existeix, i cada persona té els seus complexos... però aquests no ens haurien d'amargar ni fer-nos sentir malament! Segur que hi ha algun aspecte físic que a tu no t'agrada i per una altra persona és el millor que tens ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat