SENSE INTIMITAT!
Hola adolescents! El problema es el següent: porto uns cuants anys amb el meu nòvio (especificant 3 anys) i cada cop que quedem per veure una pel·lícula o alguna altre cosa així i ens quedem sols em comença a dir cosas calentes i a tocarme. M'obliga a fer-ho però jo penso que no estic preparada. Què puc fer? Em sento incòmode i em fa cosa dir-li. Em podeu ajudar? Gràcies, petons!
IESP

Hola Marylin26!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que tens tot el dret del món a fer saber que no vols tenir relacions sexuals. De fet, moltes persones els passa que quan més l'insisteixen, menys ganes tenen de practicar sexe...
Si és la teva parella, no et pot fer cosa dir-li, ja que la confiança és bàsica! A més, potser ell es pensa que no et molesta i per això ho intenta cada cop que esteu sols. Hauràs de ser valenta i parlar-ho amb ell, ja que és important que et sentis còmoda en tot moment.
Cada persona té el seu ritme respecte a la sexualitat, i tu sabràs quan estàs preparada realment!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat