MASSA LIO!!(tgn)
Hola! Tinc un problema, hi ha un noi que se vol liar amb mi (jo si me vull liar amb ell), no m'ho ha dit clarament però ens hem vsit bastants cops durant aquesta setmana i fa dos dies se va mig llençar, però me vaig tenir que anar abans que passes res:(( per compensar, el vaig obrir i, ahir el vaig tornar a veure, el vaig saludar de lluny i ell me va dir que anes a saludar-lo (dos petons i eso), la cosa es que als dos segons de apropar-me a ell, va començar a zorrear amb una tia (ho va fer perque em poses gelosa?). No esntec res, la veritat es que anava molt boratxo i fumat Quina es la vostra opinió? QUè faig?
AJUDAAAAAAAAAAAAAAA!
Moltisisisisimes gràcies
IESP

Hola Littleprincess!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que hem de tenir clar és que encara que algú es vulgiu liar amb nosaltres, no ens hem de liar obligatòriament! Tenim tot el dret a liar-nos quan volguem... I també podem TONTEJAR sense que acabi en rotllo, ja que pot ser divertit xerarr amb algú, dir-se coses maques...
Aquell dia que anava borratxo, potser va parlar amb una amiga, i tu ho vas malinterpretar... o podria ser que també li agradés ella, no ho sabem!
Et diria que gaudeixis del tonteig vostre, i que no tinguis pressa per liar-te: el moemnt arribarà quan toqui ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat