13-20
hola adolescents,io tinc 13 anys i el noi que em mola 20, el problema es que io tambe li molo po em diu em de espera que siguem mes grans aixins no es notara tan i diiu lo bo es fa espara creus q podriam tanir algu?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! L'edat és un tema que ha sortit en diverses consultes.
En primer lloc és important que ell et respecti i que tu el respectis a ell. El que ell et proposa sobre el fet d'esperar a ser més grans considerem que és una bona idea ja que amb aquesta diferència d'edat també hi ha un desajust a nivell psicològic.
M'explico: tu estàs en plena època de desenvolupament, amb curiositat i ganes d'explorar el terreny de les relacions amb nois, petons, caricies, sexe,... i estàs cursant l'ESO, i ell, si no ha repetit cursos, amb 20 anys, potser està a la universitat, i està possiblement en un moment vital o ha de començar a plantejar-se el seu futur laboral i projectes de vida.
I això pot generar desajustos a nivell de relació de parella ja que estareu en moments vitals molt diferents, i en una relació de parella el més important és que aquesta sigui d'igual a igual (a nivell psicològic).
Si seguiu tenint contacte, qui sap si podríeu tenir algo, per què no. Ara bé, un consell: viu el present, si vius el futur no viuràs el present, i aquest és l'únic que escriurà el teu futur.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico