Novio
L'altre dia, vaig fer-ho amb el meu novio, i no vaig sentir res. Fa més d'un any que estem junts, i me l'estimo amb bojeria! No es la primera vegada que ho fem, però aquesta vegada no se que ha passat. No vull deixar-ho amb ell, perque se que m'arrepentire. Fa temps que tenim moltes discusions, però sempre les arreglem, i després estem molt bé. Sisplau doneume algun consell!!
Molts petons adolescents!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quan dius que no vas sentir res, a què et refereixes? No vas sentir res emocionalment o no vas sentir res de plaer amb la penetració?
Si és emocionalment ens preguntem si et passa en el dia a dia o només et va passar aquell cop.
Si és plaer, és normal que no en sentis massa amb la penetració, amb la penetració estimulem la zona interior de la vagina i el plaer l'obtenim amb l'exterior de la vagina, amb el clítoris i els seus voltants. Per tant, no t'obsessionis en sentir el màxim plaer amb la penetració, prova altres formes d'estimular-te!
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat