pares
hola, no sé que puc fer...:
tinc una parella des de fa 3 mesos i els dos tenim ganes de fer algo més que liar-nos, però el cas es que els meus pares si s'enteressin ni tant sols de que ens liem s'enfadarien moltiiiiissim... però crec que ho han d'entendre perquè jo no faré res del que m'arrepenteixi ni faré pas cap mal, i no sé que fer perquè és IMPOSSIBLE treure-li l'idea del cap que amb 15 anys que tinc aquestes coses no s'han de fer... Em sabria greu fallar-li i en gran part tenen raó, oi? però les ganes em perden...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança d'explicar-nos la teva situació!
Treure'ls-hi la idea del cap a ells, et serà molt complicat, sempre et veuran com la seva filla petita i que la seva filla ja comenci a experimentar amb el sexe, en general, a tots els pares i mares els fa respecte i por.
El sexe és divertit, ens fa sentir plaer i podem conèixer molt de nosaltres mateixos, però també hem de ser responsables i entendre que no és una tonteria i que si no ho fem com s'ha de fer hi ha conseqüències, infeccions, embarassos, etc...
Nosaltres no et podem dir què fer, el que sí que et direm és que la decisió final sempre serà teva i si prens la decisió de forma madura i conscient no podem dir-te el contrari.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat