Son mentre estudiem
Hola nois! Ara ja comença l'època d'examens i molesta molt que mentre estudies t'agafi passió de son. Alguns consells per no quedar-se clapat damunt dels llibres! Gràcies;)
Sara Bujalance

Hola! T'entenc perfectament, és una situació molt freqüent en èpoques d'estudi! La primera pauta és que dormis les hores suficients a la nit, has de dormir com a mínim 8-9 hores. Si no dorms suficient a la nit, no hi haurà manera de que aguantis desperta estudiant. I si cal, abans de posar-te a estudiar, pots fer una estoneta de becaina, després de dinar, per exemple, i abans d'agafar els llibres. Si fas becaina procura que no sigui més llarga de 20-30 minuts, si dorms més és possible que després, a la nit, et costi dormir. Menja molta fruita, les taronges, per exemple, tenen un petit efecte estimulant, per això s'acostuma a prendre un suc de taronja natural pel matí. La xocolata també té un petit efecte estimulant, així que un colacao et pot ajudar a mantenir-te desperta. I, de tant en tant, pots posar-te unes gotetes de café a la llet o prendre't un got de cocacola, ja que són estimulants potents, però sempre de tant en tant, si els prens molt sovint, el teu cos s'acostumarà i al final no tindran efecte, així que reserva la cocacola i les gotetes de café per quan estàs molt k.o. I recorda menjar de tot, equilibrat i no saltar-te cap àpat (sobretot l'esmorzar!), si no mengem correctament el nostre cos no tira, i encara menys el nostre cervell! Ànims amb els estudis! un petó molt gran!!