problemes..
Com puc intentar "sudar" dels problemes de casa?
A casa meva hi ha molta tensió, estrés, emprenyades etc... molts cops el que faig es marxar de casa però de vegades no es la solució. M'agradaria no retllar-me tan per petits enfados, que es converteixen en grans... O el menys poder estar molt millor, fa 1 any estava amb una gran depresió i no vui tornar-hi a esta.
Moltissimes gràcies.
Sara Bujalance

Hola Aurora! Entenc que deus estar passant per una època una mica difícil perquè els problemes a casa ens ho poden fer passar malament. Tens tota la raó dient que marxant de casa no trobes la solució, perquè si marxes en realitat la única cosa que estàs fent és evitar el problema, quan hi tornes, el problema continua allà. El millor que et puc aconsellar és que intentis no donar a aquests problemes més importància de la que puguin tenir. Totes les famílies passen èpoques bones, dolentes, regulars... forma part de la vida familiar, aquesta època acabarà passant i la propera segurament serà millor. El que també pots fer és parlar-ne directament a casa, en lloc de sortir i evitar-lo. Prova a explicar a la teva família com et sents davant d'aquests problemes, potser no són conscients del teu patiment si no els has explicat, així que t'animo a que trobis un moment en el que et sentis preparada per explicar a la teva família com et sents, segur que intentaran ajudar-te. Un petó!