Narnia
Hola!! Ting un "amic" que no sap com dir-li als seus pares que es bisexual i m'agradaria ajuda-lo encara que la meva experiència per sortir de l'armari no l'agafaria com a exemple ja que vaig ser molt directe i sec i ell es molt molt tímid m'agradaría que em poguessiu dir idees de com sortir del armari, com dir-lis en quina situacio...per poder ajudar-lo perque m'agradaria que tot surti be i que no s'en penedeixi, moltissimes gràcies per el vostre temps i les vostres respostes una forta abrassada!! <3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Aquesta situació pot ser més difícil o menys segons la familia, està clar! A més, hi ha una cosa molt curiosa, i és que les persones bisexuals i/o homosexuals es troben que HAN DE DIR que ho són a les families o coneguts, com donant explicacions (cosa que no passa amb un heterosexual, oi?) Per això es complica tant, ja que ha de parlar d'un tema que potser no està ni acostumat...
El millor és que ho parli amb la persona de més CONFIANÇA de la familia, i a partir d'allà dir-ho a qui més cregui convenient.
A més, és important que quan ho comuniqui, no sembli que està demanant permís (ell ja té clar què vol), sinó que ho explica com una mostra de confiança cap als seus pares. Ha de tenir clar que ell és lliure d'enamorar-se de qui vulgui, però també és positiu que la nostra familia ens entengui i ens recolçi en les nostres decisions :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat