urgeent!!
Hey, tinc un gran problema l´altre dia vaig amar-me atallar el cabell bastant curt, el primer dia m´agradava molt i ara ja no tan, pero el problema no es aixo ara fare 3rEso i m´agrada un nen que feia molt que estavem tontejant... i ara ja no tonteja tan amb mi, com puc fer que es torni a fixar amb mi?
M´encanta els vostres consultoris molts petons!!!
IESP

Hola Albetamm!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Entenc, pel que expliques, que creus que el noi ha deixat de fixar-se en tu perquè t'has tallat el cabell. Això seria extrany no? Ja que si li agrada com ets, segur que li agrada el teu cabell portis com el portis! :)
No hi ha cap fórmula matemàtica per agradar a algú, però hi ha un truc que sol donar bons resultats: ser TU MATEIXA! Com més confiada i segura et mostris, més fàcil serà que vulgui estar amb tu. A més, si ja dius que li agradaves... ;)
Respecte a la teva pregunta
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat