Masturbació i altres coses
Hola, sóc una noia de 14 anys, dir-vos que m'encanta aquest consultori.
1. Com em puc masturbar,si encara no ho he fet mai? ni conec que es el clítoris?
2. Ja fa casi 3 mesos que em surt el flux vaginal, quan em vindrà la regla més o meys?
3. Tambbé tinc els pits olt peetits i totes les meves amigues no. Què puc fer?
Contesteu aviadet siusplau!
IESP

Hola ruc123!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. El millor és agafar un mirallet i mirar com són els teus genitals: hauries de poder localitzar els llavis, l'entrada de la vagina i el clítoris (més rodonet, molt sensible)
A més, per masturbar-te només cal que acaronis els teus genitals de la manera que més t'agradi a tu, i sobretot que et deixis portar! :)
2. No hi ha una fórmula matemàtica, de manera que no et podem dir quan et vindrà la regla... però segurament aviat!
3. Cada noia té el seu cos, i hem de respectar el nostre rotme de creixement. Hi ha roba que, visualment, pot fer que sembli que tens més pit o sostens amb "relleno". Però el millor és estimar el nostre cos tal COM ÉS, i saber que queden anys per créixer encara! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat