primera vegada
Hola! Porto quasi 8 mesos amb el nòvio, ell té 2 anys més que jo. De moment, sols hem fet peeting. Ell alguna vegada m'insinua de fer-ho, de fet, jo també vull, però em fa por. Tinc por de ser massa petita o de que es trenqui el preservatiu. Quines possibilitats hi ha en que es trenqui el preservatiu? Gràcies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que fa l'edat, crec que tu mateixa et respons quan creus que "potser ets massa petita". És important que et vingui de gust, i que et sentis preparada, d'acord?
El preservatiu és un mètode anticonceptiu molt segur! S'ha de tenir en compte:
- Vigilar que no estigui caducat
- Guardar-lo en un lloc sec, on no li doni el sol/calor ni es pugui fer malbé (com en una butxaca, una cartera)
- Un cop el noi ha ejaculat, heu de mirar si el semen està acumulat a la base, ja que voldrà dir que el preservatiu no s'ha trencat :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat