encara estimo el meu ex
Farà com un mes i mig que el meu exnovio em va deixar (és el meu primer novio), perquè s'anava 10 mesos a Estats Units i volia estar lliure, per dir-ho d'alguna manera. Portavem 8 mesos sortin i jo doncs encara no l'he pogut oblidar, qualsevol cosa em recorda a ell i pateixo, a mes de que vam fer moltíssimes coses junts, a mes de que continuo estant en contacte amb els seus pares perquè ens portem d'alló més bé, i de vegades vaig a casa seva, però perquè d'intercanvi va venir una noia de Colorado i bé, el dia que vam tallar, em va dir que quan tornes em vindria a veure i que si encara sentiem el mateix l'un per l'altre doncs que ho tornariem a intentar, però tinc molta por, perquè els seus pares ja em van dir que tornaria canviat mentalment i que seria més madur i això em dona por, em dona por de que passi algu dolent.
El vull veure i vull que torni però a la vegada no ho vull per res,en part l'odio però per una altre l'estimo, estic molt confosa.
A mes, tinc por de que s'enamori d'una altre noia a Estats Units.
Ja se que no tindria que pensar en ell i superar-ho, i les meves amigues em diuen que hi han més nois en aquest món, però no em veig sortint amb ningú més, no vull tenir novio ara.
Odio molt això!!! No m'entenc i no se que fer.
IESP

Hola eldarya!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Imagino que has d'estar passant-ho molt malament, ja que és molt dur estar lluny de la persona que estimem...
A part, és molt normal que estiguis trista, ja que només fa un mes i mig que ho vau deixar! De manera que si tens ganes de plorar o estàs desanimada, has d'entendre que és ben natural... No pots refer-te en uns dies!
També és cert que has de respectar la seva decisió, encara que sigui molt difícil: ell ha decidit deixar-ho, de manera que hauràs de ser molt forta i continuar amb la teva vida. No cal que surtis amb ningú ara mateix (el teu cor no està per aquests coses), així que pots centrar-te en altres aspectes: els estudis, la teva familia, les amigues... Fes tot allò que et faci una mica feliç.
Amb el temps, segurament et sentiràs millor! Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat