Estic enamorada i no sé que fer :(
Estic enamorada d'un noi 1 any més gran que jo, que anava al meu institut. Des de final de curs que notava que em mirava molt i un dia vaig veure que em va afegir al Snapchat. A partir d'aquell dia vem començar a parlar. Ell és el tipic noi de 16 anys que sembla borde però quant vem començar a parlar vaig donar-me compte que és molt majo i atent. Vem deixar de parlar-nos durant 1 mes i per la festa major del meu poble el vaig tornar a veure. Els meus amics diuen que ell coquetejava amb mi i semblava que li moles... a mi també em donava la sensació però no estic segura.
Des de aquell dia només l'he vist un cop més i no em tornat a parlar. Estic enamorada d'ell i no sé que puc fer perquè tinc la sensació que estic perdent temps, però tampoc li vull dir el que sento perquè em fa massa vergonya. També penso que puder ell sent algo per mi (o no, no ho se...) i que li fa vergonya dir-ho. Les meves amigues em deien que l'oblidés, però no sé perquè però no puc ni vull.
Necessito consell sisplau!!
Mersi
Anissa Ouali

Hola!!!
A vegades els dubtes ens atabalen més que cap altre cosa, per això és important poder preguntar, parlar,...
Fa vergonya, fins i tot por, per això nosaltres et recomanaríem veure si vols tornar a parlar amb ell, veure com et sents amb les converses i si t'animaries a proposar-li quedar, i veure com et sents amb ell, coneixes,... abans de decidir i veure si et sents enamorada i si decideixes dir-li. Igual passa amb ell, no podem esbrinar que sent a menys que comenceu a coneixes i vulgueu dir-li a l'altre.
Com veus no hi ha una resposta clara, però potser has de veure que vols fer, tenint en compte els riscos que pot haver-hi.
Un petonas!!
Anissa Ouali @AniOuali