a la dutxa
L'altre dia vaig llegir el que va dir una noia a la consulta de posar el xorro del grifu al cony, primer em va fer MOLT fastig, pero despres ho vaig provar i nose si ho faig be o que. El deixo un rato apuntantme al clitoris i noto com si em vinguesin ganes de pixar i les cames sem mouen soles com si m'estiguesin fent pessigolles i no les puc aguantar quietes. Sempre quan estic apunt d'explotar paro perque nose si em pixare o em vaig a corre, però em costa molt aguantar el grifu perquè se'm belluga tot el cos cargolant-se i tot... mai m'he corregut i vull fer-ho i saber que se sent, alguna idea de masturbació? les hormones em van a cent
Anissa Ouali

Hola Freedom!!!
com veus es tracta de jugar, conèixer i investigar una mica que t'agrada i que no. Pel que descrius sembla que et fa cosa veure que passa si deixes que l'excitació segueixi una mica més per si un cas s'escapa el pipi.
Has de tenir en compte que és més la sensació de fer pipi que realment fer-ho, tot i que, pensa que estàs a la dutxa i és el lloc ideal perquè si passa no mullaries ni tacaries res!
Si vols seguir coneixent i buscant quines zones t'agrades més pots jugar amb les mans, anar tocant els genitals, coneixent com són, etc.. utilitzant un petit mirall per exemple.
Espero haver-te ajudat! un abraçada!!
Anissa Ouali @AniOuali