Complexe de gorda
Tinc un problema, crec que per molt que estimi a un noi mai tindré el valor de despullar-me a davant seu ni poderme sentir sexy. El peeting encara menys perque m'imagino que ho fas tambe assentat per exemple i quan tassentes la xixa es roblega i no es gens sexy, estaria toooooot el ratu pensant en si em veu bé o si en aquesta posició no sem veuen les cuixes gordes etc. No puc creure que per molt que un tiu m'estimi, per ferho hi ha d'aver atracció fisica, i quan em vegi despullada se li desenpalmara jajaja... tinc por. Tinc 15 anys peso 58 i medeixo 1'75 (per el pes putser sembla qe no estigui molt gorda pero quan veus la forma del meu cos i tot fofito...) ajuuuuuuuuuuda!! crec que als 30 encara sere verge:')
Anissa Ouali

Hola Freedom!!!
Crec que el teu cap està boicotejant i no et deixa gaudir ni passar-ho bé! Quan no ens agrada el nostre cos, els nostres pensaments comencen a ser més exagerats i no ser realistes.
Has de tenir en compte una cosa, quan estàs amb algú que t'agrada i li agrades, és per més coses que només el cos, i molt menys s'estarà fixant en si hi ha una mica de “chicha” o menys. Pensa que si estàs tota l'estona pendent de allò que no t'agrada no podràs gaudir del moment. I segurament no sentiràs ni plaer.
Provem una cosa: em podries dir totes les coses físiques i no físiques que t'agraden de tu?? Si no ho pots fer o trigues molt en pensar-ho, el problema no està al cos, sino al cap!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali