pildora del dia de després
Hola necessito saber una cosa..
El divendres nit vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio i se'ns va trencar el condó.. no es va correr dins meu que sapiguem pero a la hora de treure el condó vam veure que al penis hi havia restes de semen. Fins el diumenge el migdia no vaig perdre la pildora del dia de després (ho sigui que van passar unes 62 hores aprox.) també haig de dir que aquest mes he començat a prendre les pildores pero igualment estic nerviosa perque no se si em va servir pendre la pildora . M'hauria de venir la regla al octubre com sempre o em tornara a venir? es retrasara o s'adelentara contant que al setembre ja m'ha vingut.
Gràcies i espero que em puguis respondre lo mes rapid possible ja que estic histerica
Anissa Ouali

Hola Arikuka!!
Com estàs?? és important utilitzar els mètodes d’urgència per exemple quan és trenca el preservatiu. Encara que no hi hagi hagut ejaculació existeix el líquid preseminal que conté espermatozoides.
La píndola del dia després és pot prendre unes 72 hores després màxim. Després de prendre-la poden aparèixer petites pèrdues (com una regla) però no li passa a tothom. Pel que dius també estàs prenent les pastilles anticonceptives, així que la regla hauria de venir com sempre, tot hi que pot variar una mica per la píndola del dia després.
L'ideal perquè no estiguis tan preocupada és fer una visita al metge per comprovar que tot funciona correctament, ja que si estàs histèrica també faràs que la teva menstruació variï.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali