PUJAR EL NIVELL DE LA RELACIÓ
Hola
Només per saber-ho, com li dic a una novia per dutxara-se junts?
No es una pregunta tant forta tenint en compte que molts perden virginitat als 16.
Qui es el moment per pujar aquest nivell de dutxara-se? Als 14-15 anys?
El problema es que algunes van massa rapid com per voler mes cosa com roce.
I les que van molt lentes com lo de la dutxa que seria precipitarse.
Com trobar algu que segueixi el ritme sense que estigui preparat o que hem deixi enrere a mi?
Lo de la dutxa es difícil d acceptar però si fa molt temps que la relació es estable podria acceptar
I provar coses noves?
Anissa Ouali

Hola Anònim!!
Com has dit és important la confiança, el temps per provar coses noves, o començar a provar coses. Per poder fer qualsevol cosa és indispensable parlar i veure per quines coses ens sentim preparats i per quines no. Així que si vols parlar i proposar-li seria el primer pas i donar-li espai a l'altre per decidir. No s'ha de fer mai res que no es vulgui fer.
No hi ha una edat que marqui el que s'ha de fer, el més important és sentir-se preparat/da. Cadascú va al seu ritme i no perquè un vagi més ràpid o lent vol dir que et quedes enrere o anar massa avançat. la sexualitat és un aprenentatge que és va mica en mica i sense presses ni pressió.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali